به عطر طبیعت خوش آمدید

پرسش های متداول

ما همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم و رضایت شما برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد. در این صفحه، شما می‌توانید پاسخ به سوالات متداول خود را بیابید. اگر پرسشی دارید که در اینجا پاسخ آن وجود ندارد، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما همواره آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم و تجربه‌ای مثبت برای شما فراهم کنیم.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل چطور جبران می شود؟

سفارشهایی که تحویل شرکت های حمل میشوند به شکل استاندارد بسته بندی و ایمن میگردند. با توجه به اینکه مرسوله ها نزد این شرکتها بیمه میشوند لازم است تا در صورت مشاهده آسیب دیدگی این مورد را به مامور تحویل شرکت حمل اعلام نمایید تا در محل صورتجلسه شود.

در چه شرایطی می توانم کالای خود را بازگردانم؟

در صورتیکه به هر دلیل از خرید خود منصرف شوید امکان درخواست مرجوعی سفارش را دارید. محدودیتهای موجود به شرح زیر هستند:

- کالاهای بهداشتی قابل مرجوع نیستند

- کالاهایی که بسته بندی آنها باز شده باشد قابل مرجوع نیستند.

- محصولات خوراکی باز شده قابل مرجوع نیستند.

- کالاهایی که در توضیحات آنها ذکر شده غیرقابل برگشت امکان مرجوعی ندارند.

در صورت برگشت کالا هزینه های ارسال و برگشت کالا از صورتحساب مشتری کسر خواهد شد.

هزینه ارسال چگونه محاسبه می شود؟

هزینه های ارسال به دو بخش کلی هزینه ارسال در تهران و هزینه ارسال در خارج از شهر تهران تقسیم بندی می شود که هر یک شرایط خاص و ویژه خود را دارند.

آیا فروشگاه عطر طبیعت به همه نقاط ایران ارسال دارد؟

بله، فروشگاه عطر طبیعت محصولات خود را به تمام نقاط ایران ارسال می کند.